Zapraszam Was dzisiaj na spotkanie z dwoma wybitnymi artystami. Poznanie ich twórczości, najważniejszych faktów z ich życia będzie głównym celem Waszej dzisiejszej lekcji.
Poza tym dowiecie się, jaka jest według nich rola artysty. Przyjemnej pracy i miłego dnia.
Malarz, rzeźbiarz, poeta, architekt. Przedstawiciel włoskiego renesansu (1475 - 1564)
Holenderski malarz postimpresjonistyczny. Żył w latach 1853 - 1890.
DLA TYCH, KTÓRYCH PODRĘCZNIKI SPOKOJNIE ODPOCZYWAJĄ W SZAFCE SZKOLNEJ
Po otworzeniu linku, proszę wejść w strefę ucznia, następnie do góry zakładka Nauka z domu. I tutaj na dole szukamy podręczników dla klasy 8. Tam już się zorientujecie, co dalej zrobić. Trzeba znaleźć kod. Wydawnictwo na czas nauki w domu udostępnia podręcznik dla uczniów za darmo
Zadanie 1
Na podstawie tekstów oraz dostępnych źródeł wykonaj notatki biograficzne. Nie encyklopedyczne, interesująco zapisane. KRÓTKIE, ale ciekawe. Zajmij się ciekawostkami.
Zadanie 2
Odszukaj i jeszcze raz przeczytaj fragment, w którym Michał Anioł rozmawia z Leo. Zapisz w punktach najważniejsze myśli dotyczące rozumienia sztuki przez Michała Anioła.
Zadanie 3
Odwołując się do wyznań Van Gogha w liście do brata, odpowiedz na pytania:
- jak malarz jest postrzegany przez innych ludzi?
- jak chciałby być postrzegany?
- jakim artystą chciałby być?
Uwaga zadanie 2 i 3 proszę przez librus - czas 5 maja
Dzisiaj w dalszym ciągu poznajemy sylwetki słynnych malarzy. Trudna sztuka wywiadu - znaczenie tego zdania poznacie dzisiaj dokładnie. Poniżej macie plakat interaktywny. Mam nadzieję, że tym razem nie będziecie mieli kłopotów. Proszę odczytywać wiadomości po kolei. Zadanie przesyłamy przez librus do 7 maja. Nad wywiadem pracujecie dwa dni, dzisiaj i jutro. Ponieważ czasu jest sporo, mam nadzieję, że Wasze wywiady będę czytała z przyjemnością. Ciekawej pracy i przyjemności z poszukiwań.
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com